känslan

När jag grävde bland bilder, i bloggarkiv och i tankar såg jag alla leenden men visste hur jag kände. Jag kunde känna likadant som jag gjorde då bara av att någon sa fel ord. För några vecka sen fanns du där igen som så många gånger förr. Men nu när jag tänker tillbaka ser jag bara värmen och glädjen. Känslan har försvunnit, det som fanns långt långt in finns inte längre kvar. Äntligen kan jag se det för var det var och skratta lite för mig själv. Allt har släppt och jag känner mig som ny. En helt ny människa och kan inte beskriva hur bra det känns.

Vem Lämnade Vem
Vår Sista Dans
Kvar I Nått Jag Lämnat
För en sista gång med tankarna på dig. Åh va fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0