älskade stockholm

Juni är här och allt är fint. Hela staden lyser i sommarsol och jag vill aldrig härifrån. Finaste tiden på året måste vara veckorna efter att proven är slut och solen fortfarande är något nytt. Synd är att min lilla period snart är över, lovet börjar och inte ska man klaga på det men åh vad jag vill att denna vecka ska börja om när den tar slut. Tiden med klassen rinner ifrån mig och jag vill inte att det ska ta slut. Vill inte åka och se alla stanna kvar, vill inte att något ska ändras. Mitt i den fina sommarsolen har jag alltså en liten klump i magen som växer för varje sekund som går. Så mycket jag vill men tiden räcker inte till. Ska ta en dag i taget och njuta av min fina lilla tid med mina fina vänner. Idag är det stadsvandring på Södermalm och hur mysigt låter inte det. Älskade söder, älskade Stockholm, låt mig få vandra runt på dina fina gator för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0