COULDN'T CARE LESS

Får. Ingen. Luft.
Bara jag som känner mig instängd? Himlen ligger som ett täcke och kväver mig. Världen är så stor men känns ändå som att jag har en tvångströja på mig. Samma gamla vanliga dagar rinner förbi. Hatar att ha rutiner, att inte kunna göra något spontant när man känner för det. Jag gillar att ta dagarna som dom kommer men det går inte om man inte planerar. Är så trött på läxhögen som aldrig försvinner, på alla tunnelbaneresorna på morgonen och skoldagen som ser likad ut hela tiden. Nu har ännu en måndag gått. Lång och jobbig som alltid. Tror jag behöver lite sömn. Sova eller plugga vidare? Får se vad jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Berfin

oj oj oj amina är inte positiv som hon brukar vara really strange hahah :)

2009-10-06 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0