RÖTT OCH ROSA

Är det någon mer än jag som HATAR majblommans färger i år? De är röda och rosa, folk kommer gå runt med dem på stan hela tiden. Jag kommer inte klara det. Clara hade en på sig idag och jag blev väldigt irriterad på den. Varför kan den inte vara andra färger? Jag tänkte köpa en i år tills jag fick veta vilka färger det är. Rött och rosa funkar inte. Men om folk vill lägga pengar på det så får de väl göra det, jag tänker i alla fall inte köpa en. Här är en blid så ni kan se hur ful den är



Årets majblomma

Det här blir kvällens sista inlägg istället. Var bara tvungen att skriva om den fula majblomman

Pussar

Kommentarer
Postat av: Clara

jag gillar den :D

2009-04-24 @ 22:26:37
URL: http://secondsoul.blogg.se/
Postat av: Clara

jag gillar den :D

2009-04-24 @ 23:30:50
URL: http://secondsoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !

2009-04-26 @ 07:44:29
Postat av: Anonym

-.-"kul färger" kunde dom inte komma på NÅT bättre?

2009-04-26 @ 07:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0