I thought things like this get better with time

Nu vare länge sen jag skrev om någonting som inte hände för flera dagar sen. Idag dårrå.. vi var på studiebesök med rättskunskapen och sen har jag gjort ingenting alls. Har börjat kolla på Girls som snabbt blev min absolua favoritserie. Blir kul att se om det fortsätter vara lika klockrent men hittills älskar jag det. Kolla kolla kolla! Annars har jag fyllt spellistorna med ny musik, men lyssnar ändå bara på Beyoncé. Kvinnan är galen. Said I miss you, missing you insane. Hon talar till mig. Mer än så hade jag nog inte att berätta.

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 19:31:34
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0