vad som hänt, part3

Efter att ha sagt hejdå till bästaste staden var jag sjuk och jobbade i några dagar och efter det följde två odokumenterade men minnesvärda veckor. Orkar inte rabbla upp allt jag hittat på men här kommer tre händelser jag lyckats föreviga.
Jag har gått och cyklat väldigt mycket. Här promenerade jag och Elsa från Slussen hem till henne en allt för fin Stockholmsnatt.
Den senaste veckan har jag varit med dessa två finisar en hel del. Bilden är tagen när vi var i Vasaparken och solade.
Det har hängts väldigt mycket på balkonger och i fönster. Det har även ätits en hel den på dessa platser. Bilden visar mitt och Amandas standardkäk på hennes balkong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0