vad som hänt, part1

Sommarlovet började med några riktigt bra och soliga dagar i Stockholm. Försökte fota men lyckades inte fånga mycket på bild. Här kommer iallafall en snabb uppdatering av sommarens första dagar.
Dagen innan avslutningen tog min äldsta vän studenten. Elsa var så himla fin och lycklig hela dagen och jag kunde inte låta bli att fälla några glädjetårar. På mottagningen fick jag även träffa många gamla vänner, sånt är alltid trevligt.
Det blev avslutning och jag, Victoria, Thyra och Tessa åt lunch i humlan och sen blev det poolhäng hos Thyra. Efter avslutningsmiddag med familjen åkte jag hem till Elsa för lite dagen-efter-studenten-mys och kvällen slutade hemma hos William. Lördag och söndag blev två lugna dagar fyllda av mys och promenader med fina personer. Tråkigt nog låg kameran hemma och laddade inför parre.
På måndagen gick jag och Tessa lite på stan och solade i humlan. Kvällen blev fest med grill och bubbelpool och klockan fyra på morgonen åkte jag mot Paris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0