lördagen den 7 juli

Igår var min sista dag i Stockholm och jag packade och städade som en idiot. På kvällen åt jag middag med Amanda, Olivia och Therese innan de två sistnämnda åkte ut på äventyr medans jag och den förstnämnda mös och gick promenad. Mitt i natten landade favvo-mini i Stockholm så jag sa hejdå till Amanda och småsprang hela vägen hem till henne för ännu mer mys. En riktigt myskväll! Nu blir det inge Stockholms-häng på ett bra tag för jag ska nämligen ut och resa. --> Göteborg --> Båstad --> Minna i skogen --> Bästkusten --> Göteborg --> Stockholm, tillbaka igen någon gång i augusti.

Kommentarer
Postat av: kameltå

hahah alltså hatar dig!! men bäst att få se dig, solly att jag var helt borta typ

2012-07-08 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0