you make me wanna throw this shoe right through that concrete wall

och så blev det tyst här igen... men har inte mycket att berätta. efter att ha pluggat matte till provet i onsdags hela förra helgen + måndag och tisdag bytte jag ämnen till fysik och historia som jag har prov i på tisdag. en snabb fika med brudarna i fredags är det jag hunnit med förutom att läsa och räkna. i fredags fyllde pappa år också så vi firade honom med fika och film på fredagskvällen. igår åkte jag till mamma för att sitta barnvakt vilket jag ska göra i två, tre dagar till. efter bara två dagar känner jag mig som en fulltids hemmafru... ser det inte direkt som mitt förstahandval av framtidsyrke! ikväll kommer iallafall älsklingen hit och håller mig sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0