plugghat och vårkärlek

Plugghelg avklarad. Tur att det kommer en till om bara fyra dagar(!!!) Inget spårande tills jag kan min fysik, historia, matte, svenska, engelska, kemi, rättskunskap och franska mm. KUL för mig jag vet. Men om sex veckor är det lov igen och efter det kommer det gå himla snabbt med 2 veckor i paris, påsklov och sen är det ju mer eller mindre sommar. Vet att det är ett återkommande tema här men vill verkligen att det ska bli varmare och det är så mycket fint som ska hända då.

Mitt i all pluggstress ska jag börja ta hand om mig själv lite också. Nyårslöfte att träna (originellt jag vet) och fota mer, eller lika mycket som jag gjorde innan. (Som ni ser har jag ännu inte lyckats med detta, photobooth bild på tröt mig från helgen). Ska också ta tag i mig själv på andra sätt, men vi får se hur det går.................åh va kul det var att skriva mycket här. Kanske det jag ska börja göra eftersom det blir himla mycket bilder och VÄLDIGT lite text på min tumblr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0