paris tu me manques

för ett år sedan var det en vanlig dag. Vakna av regndroppar mot takfönstret, äta baguette med världens godaste blåbärsmarmelad, åka sexton sationer för att komma till skolan, springa upp och ner i st dos ekande trapphus och var med mina få men åh så fina klasskamrater på den långa håltimman. för ett år sen var det en vanlig dag, en vanlig dag i paris. det är först i efterhand jag förstår hur speciell den var och jag blir nästan arg på mig själv som inte tog vara på den bättre.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååh jag gråter nästan lite nu. Du vad jag saknar det!

2012-01-17 @ 21:21:30
URL: http://hannaengberg.blogg.se/
Postat av: kameltå

fy in i bubbland vad du beskriver bra exakt hur jag känner mig! har en sådan ångest, vill inget hellre än att gå runt på paris gator och känna mig fri som en fågel igen. sista meningen i inlägget... amen!

2012-01-21 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0