nästa fem från paris

Onsdag 21 mars:
Bästa killen kom till Paris och vi myste i tullerierna precis som vi alltid gjorde.
Sen blev det dags för andra muséebesöket med skolan, denna gång Louvren. Efter gick jag, gänget på bilden + Berfin, Anna och Andreas längst floden tills vi hittade vad som kändes sen den enda öppna restaurangen.

Torsdag 22 mars:
Jag jobbade nio till sju men hann med en brunch med älsklingen mellan passen. Efter jobbet var jag bjuden på middag hos min chef. Vilekt visade sig vara väldigt trevligt men också ganska stelt.

Fredag 23 mars:
Efter jobbet mötte jag upp Minna som dagen innan landat i Parre. Tillsammans åkte vi till parc monceau för myshäng i solen med fina personer.
Fina Berfin.
Nöjd jag i Paris-solen.
Amanda & Minna <3
Clara var snygg. Först i parken och sen hemma hos henne där hon och jag fixade oss inför kvällen.
Kvällen blev middag med tjejerna på en liten men väldigt mysig kubansk rastaurang och sen åkte vi till st-michel där vi mötte upp lite annat folk.

Lördag 24 mars:
Tidigt på lördagen åkte jag med Andreas, Berfin, Amanda, Anna och Tessa till en marché aux puces i porte de clignancourt. Vi var ute efter converse men det blev även en hel del andra fina grejor som fick följa med oss hem. Marknader är alltid så himla mysiga!
Det tog inte lång tid innan vi blev för trötta för att stå och då åkte vi till parc monceau där Clara och många av årets sspare var.
Tessa och Amanda.
Anna var snyggggg.
<3
Vi satt där så länge att det till slut bara var vi kvar.
Berfin, Minna och Anna. Himla fina.
På kvällen hade Clara middag hemma hos sig. Himla mys. Senare kom Andreas dit och tillsammans åkte vi hem till honom.

Söndag 25 mars:
Andreas pappas katt, Bingo.
Det var våffeldagen så jag och älsklingen gjorde våfflor och bara myste hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0