smoothie

Jag vet att det har varit dåligt med upptatering de senaste veckorna men jag ska försöka bli bättre! Här kommer iallafall gårdagen:
Igår hängde vi i åttornas uppis under håltimman. Klockan tolv slutade jag och då drog jag med mig Thyra över hela stan på jakt efter något att ha på sig ikväll. Efter mycket provande kom jag fram till att det inte fanns någonting någonstans men det var så fint väder att det inte spelade någon roll.
Efter att jag tröttnat på att gå i affärer mötte jag Andreas och tillsammans åkte vi hem till mig och gjorde smoothie.
Som vi drack framför the oc. Sen satt vi som fastlåsta i soffan hela eftermiddagen, oc är fängslande.

Imorse gjorde jag ännu en fet laddning smoothie som jag nu njuter av. Idag börjar jag tjugo över tolv, ikväll är det fest hos Hanna och som pricken över i så är det himla fint väder ute. Fredagar är bra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0