onsdag & torsdag

Idag körde jag och Andreas på samma färger. Snyggt och inte alls planerat.

Uppdatering (igår): Det var osdag och på onsdagar slutar jag 11.45. Efter skolan gick jag hem till älsklingen och pluggade matte och lite kemi. Sen mötte vi Thyra och Tessa och tillsammans gick vi och köpte födelsedagspresenter till Amanda och Olivia för de fyllde nämligen år igår! På kvällen var det födelsedagsmiddag på friday's men tack vare min allergi kunde jag inte äta där. Så efter att ha grattat födelsedagsbarnen sprang jag och älsklingen hem genom ett mörkt och regning Stockholm och åt sen mys-middag framför Gossip Girl.

Idag: har varit ganska händelselös förutom att det var pannkakor till lunch och skolfoto. Nu blir det plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0