twenty four hours

Igår kväll lämnade jag älsklingen för att ha filmmys hos Clara som kommit hem över lovet för att hänga med mig (och andra). Det var hon, Thyra, Tessa, Marcel, Georg och jag och vi såg på en film som jag inte riktigt förstod mig på, pratade om allt och inget och till slut somnade jag bredvid Thyra i Claras stora nya, säng. Efter lite degande imorse tog jag, Tessa och Clara oss åt på stan. Jag letade vinterjacka och vi tog en runda på monki där det inte gick att låta bli att köpa två fina plagg. Sen åkte vi åt olika håll och efter lite halloween- och lördagsgodis-shopping med familjen kom jag hem. Nu mår jag inte speciellt bra så det kan hända att kvällens planer blir inställda. Men det spelar ingen större roll för inget kan få mig på dåligt humör nu när Clara är hemma hos mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0