fredag den tjugonde maj

Idag hade jag och Mini ingen matte så vi bestämde oss för att åka hem till henne och vispa ihop en pannkakssmet innan vi var tvungna att åka tillbaka till engelskan.
Jag trampade på samma potatisbit minst tusen gånger.
Hej.
Mini sprang ut och köpte jordgubbar medan jag stekte pannkakorna två åt gången. Hur bra är inte jag?
Lite såhär blev resultatet.
Sötaste tjejen.

Ganska fin dag har det varit men nu ska jag spendera ännu en fredagskväll med näsan i skolböcker och tänka på att den här dagen förra året var en av de absolut bästa i mitt liv. En dag med festivalkollektion, mellis under ett färgglatt parasoll, sola på solkungen och glass, läsk och snack i vasaparken tills det blev så sent att det nästan blev lite jobbigt att ta sig upp till skolan dagen efter.

Kommentarer
Postat av: bästa jag

det tål att upprepas: bästa dagen med bästa bästisen. perfektion <3

2011-05-21 @ 00:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0