lördag à la tour eiffel

Jag och Clea körde på en lördag vid det höga tornet. Vi åt asiatiskt och sen bara låg vi i gräset. Det blev även ett stopp på Marc Jacobs på vägen hem. Det var nämligen det Clea hade som mål med resan.
Senare blev det middag hos Mini. Vi fixade oss och åkte mot Neuilly där det var fransk hemmafest. Stelt till en början men Alexandra fick en högt uppskattad present och lite kul hade vi. Kvällen tog oss sen till donken och inte en allt för sen läggning för dagen efter flög finingarna hem igen.
Veckan som gick hade jag lite för mycket i skolan för att över huvudtaget kunna andas. Trots det var jag mest ofokuserad och tog varje chans jag fick att till exempel klä ut mig till trollkarl med mina systrar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag dör. bland dem finaste bilderna jag sett!!!

2011-03-21 @ 21:52:23
URL: http://lavieensuedoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0