hej.

Nu var det ett bra dag sen någonting hände här. Ett såhär långt uppehåll har jag aldrig haft utan anledning. Det har varit mycket i skolan och allergin dödar mig, det är nog det bästa jag kam komma på som ursäk. Inlägg om vad jag har haft för mig kommer dyka upp under dagen och sen är det meningen att det ska rulla på som det brukar här. Så kika in lite senare.

Ligger för tillfället i sängen framför gamla dh-avsnitt, med en bricka bredvid mig. På brickan står en stor och god frukost i orangea toner.
Lördag, och allt är som det ska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet återvänder. Jag känner mig komplett igen. Äntligen majna, äntligen.

2011-03-19 @ 11:15:23
URL: http://germaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0