5 dagar

Den senaste veckan har jag varit ensam med systrarna, trots mycket hjälp från moster och vänner har det varit krävande. På köpet skulle jag och Linnea förbereda en biologi lektion om protister som vi fick presentera för klassen i torsdags. Det visade sig att med hjälp av film, pp och en vän gick det att stå framför klassen i lite mer än en timma utan problem.

Eftersom jag haft med datorn nästan varje dag har jag inte fotat med annat än mobilen och photo booth men lite mysbilder blev det ändå. Det har varit galet varmt i Paris, iallafall i början på veckan, så varmt att jag efter någon timma sittandes i solen hade en arm som var brunare än den andra. Ganska bra med vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0