I tisdags var det avslutningsmiddag på svenska klubben.

Vi (jag, Mini, Hanna, Helin och Anna) var hos Mini innan middagen.
Jag, Helin och Anna.
Borden var fint dukade. (Framsidan på sånghäftet är gjord av Agnes, så duktig!)
Lärarnas elevparodi var mycket underhållande men det roligaste var nog när några av eleverna gjorde en klockren parodi på lärarna.
Alla fick varsin årets-nominering och jag och Andreas blev årets par.
Helins årets kändes helt rätt.
Agnes var snygg.
Lokalen var väldigt fin.
Och det var mina flickor med.
Jag, Mini och Andreas. Den gifta trion.
Mini, Hanna och Robin.
När det slutat tog vi metron till Mini där vi ganska snabbt somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0