12e och 13e

En dag i förra veckan var vi hos Thyra och njöt av det fina vädret vid poolen. När vi hade fått nog av sol och bad åkte jag och Clara hem till henne där vi såg hp 7 part 1 med Riki. Självklart var vi galet taggade eftersom vi dagen därpå skulle se den sista av de magiska filmerna. Timmarna innan bion var jag i Humlan med systrarna och eftersom jag är världens bästa barnvakt sov jag mest. Sen var det dags för la grande finale.. Jag kunde jag inte sitta still i bion. Mina ben skakade i takt till filmen och vid alla fina ögonblick applåderade hela salongen. En riktigt bra bio-upplevelse måste jag säga att det var med runda 3D-glasögon och allt. Efter filmen blev det donken med Myran, Marcel och Vidar innan jag panikpackade hela natten för att morgonen efter ta tåget hit, till bästkusten.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var såg du filmen och fick runda 3Dglasögon? :O

2011-07-29 @ 19:29:11
URL: http://teparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0