jag hoppas att ditt vin blir till vatten

Idag vaknade jag hos Clea och gick därifrån när törnrosa fortfarande låg och sov för att möta upp Clara. Det blev en sväng på stan och upphämtning av HP-biljetter innan vi gick hem till henne. Jag åt ett helt paket bröd och drack ett helt paket juice.
Sen satte vi oss på balkongen i solen.
Och efter ett tag kom finaste Elsa (som jag inte träffat sen sportlovet) och hängde med oss.
Lilla jag (Claras bild).
Myyyyyyyyyyys.

Ikväll är jag hemma. Har lekt en del med mina fina syskon och såpbubblor, ätit middag med familjen och degat framför 2 and 1/2 men. Riktigt bra att vara hemma ändå.

Kommentarer
Postat av: Clara

mitt håååååååååår muppa sönder på sista bilden! som vi <3

2011-07-07 @ 01:08:26
URL: http://germaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0