hannas födelsedagsmys

I fredags var jag i skolan och sen åkte vi mot Hanna.
Hennes föräldrar hade köpt mycket gott.
Mini och Camilla.
Obehaglig.
Hanna var snygg.
Jag fick vara med på bild.
Jag och Helin var mest med varandra under kvällen. Vi och Filippa var lite outsiders.
Vi åt burritos precis som förra gången vi var där.
Hanna gillade det.
Helins.
Mini och Hannas vänner från lycéet var där.
Safia.
Jag fotade julgranen från alla vinklar.
Jag och Helin.
Camilla, Sofia och Filippa (som levererades till Hanna i en stor låda från Sverige).
Vi åt fransk kaka.
Helin fick gubben och vann kronan. Vi såg även Neuilly Sa Mère, sjöng, fångade en stor spindel och jag tappade rösten. Det var väldigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0