måndag den tredje januari.

Tidigt idag åkte jag in till stan för att först vänta på tok för länge på husläkarmottagningen och sedan väcka sötisen ovan för att dra ut henne på äventyr.
Efter lite mindre roligt hamnade vi på Monki.
Vi drog som vanligt med oss halva affären in i ett av provrummen och bosatte oss där ett lite för långt tag.
Vi gick sen Drottninggatan fram och stannade till både här och där.
När vi frös lite för mycket gick vi till 60. Där vi fick sällskap av
Thyra,
Amanda,
och Minna.
Jag drack chai latte med sirap och skummad mjölk och åt kanelbulle. Så det ska vara.
Mysisar.
Jag hade platt hår och drack ur stor kopp.
Minna tyckte det passade sig att skicka våra fd playahead namn på fönstret.
Det satt tre coolingar vid bordet bredvid.
Sen blev det kramkalas.

Efter det lämnade vi 60. Tittade på Kånken-ryggsäck till Clara på Naturkompaniet och sen gick jag, Minna och Clara hem till den sistnämnda. Där hade vi teknikhörna och sen var jag tvungen att gå. Imorgon bär det av mot Paris igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0