en plats i världen, den finaste platsen som finns

Såhär glad vill jag vara just nu. Vill ligga i soffan och gömma mig för värmen. Kanske rulla ner till havet på min rosa cykel som, hur mycket jag än inte vill erkänna det, faktiskt är för liten. Kanske sola och bada eller ta The Duck ut på en tur. Kanske trampa på cykelns pedaler två gånger och sen vara hos Anna. Mysa framför en film eller leka dunken på kvällarna. Vill sitta på toppen av berget och prata i telefon med världens finaste utsikt. Gå kvällspromenader och bara andas frisk luft. Jag vill vara där jag mår som allra bäst, där allt är så fint att jag bara vill hoppa högt av lycka hela tiden. Bästkusten jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: jasmine

snygging ;d hoppas allt är bra med dig pusss

2011-01-21 @ 15:59:02
URL: http://thosedays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0