a white blank page and a swelling rage

I onsdags kom moster, kusin och Andreas hem till oss och tillsammans firade vi min mami. Om jag inte minns fel somnade vi sen ganska tidigt, jag var ju lite sjuk.
Hela torsdagen såg vi på friends och på kvällen tvingade Andreas ut mig för han klarade visst inte av att ligga inne en hel dag. Vi gick och såg Black Swan på bio och oj så bra den var. Efter bion sov han hos mig igen.
Fredagen spenderades ute. Vi bara gick runt, kollade i lite butiker och sen satte vi oss utanför centre pompidou. På kvällen var vi ute med Linn, Sofia och Agnes. Sen blev det tusentals stationer på nattbussen och så var vi hemma hos Andreas.
Igår, lördag åkte jag från honom efter lunch. Jag ramlade i hans trappa på vägen ut och slog i huvudet, vilket ledde till att jag inte kunde plugga när jag kom hem. Istället låg jag och hade ont. Kvällen blev en myskväll hos mig för jag var barnvakt. Andreas kom och vi såg på Brüno och åt crunch. Sen åkte han hem med sista metron och jag sov, för första gången sen jag kom hem, med värmemadrassen på och med inget annat än täcket runt mig.

Jag har alltså inte varit själv nästan någonting och därför har det blivit brist på uppdatering här. Men idag är det söndag, sista dagen på lovet och plugghögen kallar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0