tre fina dagar

Söndag:
Mini åkte från Andreas ganska tidigt men jag stannade kvar tills det blev kväll. Vi kollade film och åt pasta, som vanligt. När jag kom hem somnade jag framför friends. Det var ett tag sen.

Måndag:
Temavackan började igår, med 1800-talets Frankrike som tema. Det var föreläsning, lunch och film. Lunchen åts med Disa, Agnes och Mimi och efter det blev det även en liten fika. Vi kom en halvtimma sent till filmen men det gjorde inget för de stängde ändå av den mitt i och så slutade vi två timmar för tidigt. Då åkte jag hem till Andreas, som sovit bort hela dagen, för det var ju ändå alla hjärtans dag. Vi åt middag, hade det mys och sen sov jag där.

Tisdag:
Dagen har varit väldigt fin. Förmiddagen hade vi lektion. Sen åt vi lunch i le marais och gick på fotoutställning. Jag är nämligen med i litteratur och kultur gruppen. Fotona visade hur platser i Paris såg ut då och ser ut nu, staden är verkligen helt otrolig. Sen blev det starbucks med Andreas och nu ska jag försöka lära mig lite om hälsa till idrottsprovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0