tell me now where was my fault, in loving you with my whole heart?

Efter skolan inhandlades det kakor och glass och så satte jag och Mini oss på gräsmattorna vid Louvren. Första gången jag låg på en gräsmatta i år och doften av gräs och rök tillsammans med den värmande solen var perfektion. Njutning på hög nivå.
En nyckelpiga satt helt plötsligt på mitt ben och åh så glad jag blev.
Bara för att det är vår fick Popaganda-ankan följa med ut.
Mini var lika söt som alltid.
När solen gick ner började vi gå längst Seine.
Månen var väldigt liten på den blå himlen.
Två turister såg vi ut som ungefär. Lite sega  är vi för vi kom precis på att vi faktiskt bor i Paris.
Det blev mörkt så vi avrundade promenaden.
Och jag åkte till Mimi. Vi köpte pizza och skulle  ha sagan om ringen-maraton. Det gick dock inge vidare, vi hade alldeles för mycket att prata om. En halv film såg vi iallafall.
Det är riktigt mysigt på hennes golv.
Älskar att Mimi är lika matkär som jag. Om inte mer.
Linn kom också och hon hade med sig en enorm påse svenskt godis. Efter lite pratande, ätande och ett avsnitt av Kenny Starfighter åkte jag hem.

Kommentarer
Postat av: Mimi

ånaj inte den bilden gud så deprimerande

2011-02-12 @ 13:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0