20 februari i stockholm

Jag vaknade hos Clea på söndagen och drog till Clara där jag fick träffa Thyra en snabbis. Jag och Clara tog sen en sväng på stan men jag hittade inget och kom på att det är mycket roligare att lägga pengar på mat så vi ringde Amanda och tog en fika på Waynes. Riktigt värt trots att jag ätit godare morotskaka. Efter det åkte jag och Clara tillbaka till henne där vi åt middag, pluggade kemi, såg på solsidan och somnade lagom tidigt.

Imorse var jag hos doktorn och fick veta att mitt älskade födelsemärke inte var farligt utan håller på att försvinna. Så mycket minnen och så ska det försvinna. Lite ledsen faktiskt. Nu är jag i alla fall hemma hos pappa. För första gången sen jag kom hit. Vid ett ska jag in till stan igen för då har de håltimma på Franska och sen ska jag träffa Elsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0