och första halvan av december tappades bort

I två dagar har jag slutat klockan tolv och då hinner man med en hel del.
Onsdag - Espresso house med Thyra och Andrea och sen gick jag hem till Andreas för att laga obeskrivligt många pannkakor. Jag hade nästan glömt bort hur fantastiskt gott det faktsitk är med hemagjorda pannkakor. nomnom.
Torsdag - Det blev espresso house även idag och efter skolan gick jag med Thyra på stan i jakt på julklappar. Jag vet vad jag ska köpa till mer eller mindre alla, vilket är väldigt skönt. Sen åkte jag hem och var barnvakt åt mina underbara syskon som mest ville hoppa i sängen.

Nu borde man göra sånt där tråkigt som att städa rummet och plugga för imorgon kommer bästa vännen hem från Paris och sen är det bara fem dagar kvar till lov och några veckors frihet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0