21

Igår hade systrarna avslutning och därför var jag ledig från skolan.
Först fikade jag med familjen på Hermans trädgårdscafé med utsikt över hela staden.
Och stora kakor.

Efter det mötte jag upp Elsa. Vi satte oss på ett väldigt mysigt och litet fik och pratade om allt som hänt sen sist. Sen gick vi i lite affärer och till sist hem till henne där hennes pojkvän var. Hade aldrig träffat honom innan så det var mycket trevligt. När de skulle till skolan åkte jag och mötte Andreas lite snabbt för att säga hejdå innan han åkte till Paris. Sen kom systrarna och tillsammans åkte vi hem och hade film-mys tills vi alla somnade i soffan.

Kommentarer
Postat av: nathalie

hej, vad tycker du om julkalendern? :)

2011-12-22 @ 08:37:10
URL: http://naxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0