8 april

Fredagen började med matte och jag tömde min väska för första gången i år. Det var ganska intressant att se vad man plockat på sig.
NvTGhW on Make A Gif, Animated Gifs
Hela förmiddagen var jag fast med den här bruden. Vi är nämligen de enda nv-eleverna i ettan. Men inte ska jag klaga för hon är alldeles galet mysig.
På lunchrasten var jag lite med dessa.
Efter skolan åt jag och Andreas glass.
Sötaste muppen i världen.
Sen blev det ett litet äventyr långt nere i södra Paris för att hämta hemnyckeln hos min moster. Vi kom dit innan de kommit hem så under tiden åt vi lite.
Allt flängande tog slut på mina krafter så på kvällen sov jag mest.

Kommentarer
Postat av: kameltå

Jag ser ju helt cp ut

2011-04-09 @ 14:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0