tisdag om luft och rymd

På tisdagen var det studiebesök på musée de l'air et l'espace för alla flyg- och rymdälskande nv-elever.
Det var mycket gammalt.
Och en hel mörk del om rymden.
Det roligaste var nog ändå glaset på utsidan av byggnaden och det bästa var nog när vi såg på film om rymden och mina ögon, i takt med att ljuset släcktes, stängdes och sen sov jag hela filmen. Lite mys.
Tre blonda.
Efter det fina studiebesöket var jag med min bästa person. Och precis som dagen innan och två dagar efter, var vi barnvakt åt mina systrar. Han är allt fin han, speciellt i min kläder.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ni två är ju alldeles för söta tillsammans!

2011-04-15 @ 08:49:47
URL: http://louderthanthunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0