pharmacogenomics

Bilderna är Agnes från Dess födelsedag. Snart, om bara någon dag, köper jag mig en bra kamera så jag kan fota lika fint. Vill fylla år, nu, nu, nu. Men tyvärr måste jag vänta en dag till. Bildkvalitén här håller sig inte där jag vill att den ska vara men snart så!
Annars sitter jag med en biologi text på engelska och förstår inte så mycket som jag borde och måste göra. Jag har haft veckans längsta dag idag och efter skolan har jag varit tvungen att springa runt lite så läxorna börjar jag med nu och kommer nog bli sittandes ett tag. Humöret är inte på topp och jag är allmänt förvirrad. Borde sova eller ta en funderare, vad det nu skulle leda till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0