en fransk fredag

Skoldagen var kort idag. Skolfoto, "kom igång med franskan" och lunch. Efter skolan åkte jag och Gustaf för att prata studieplaner med hon som har hand om det och sen träffade vi lite folk i Saint Michel. Satt vid sidan av Seine och snackade ett tag och gick till Notre Dam där några gick fram till duv-damen. Under eftermiddagen åt några av oss även mumsiga crêpes.
Disa, Nathalie och Hanna.
Fina Johanna och fina Thomasine (mini).
Mimmi, jag, Sara och Agnes.
Agnes och hennes fina kamera.
Vi letade efter Viktor som var på toa i över 30 min.
William och Alexandra körde lite turist-style.
Alexandra trivdes inte helt med fåglarna.
Greta med duvan.
Alexandra och Gustaf lekte med fågeln.

Värmen har tagit på mig hårt och nu sitter jag här med solsting så ikväll sover jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0