dina ögon är fulla av liv

Jag och Sara passade på att gå in här medan vi väntade på att alla skulle komma.
Sara, som alla andra, är Glader. Söta.
Och jag hittade hela tre snubbar som är lika tokiga som jag.
Sen kom dom och vi började gå mot mat.
Vi satte oss på ett pizza ställa. Här är Beata och Sara.
Jag, Beata och Andreas delade på en pizza för det var så dyrt och bestämde att vi skulle gå till Mc efter. Beata åkte hem men jag och Andreas letade desperat tills vi hittade ett Mc där vi kunde äta på riktigt. Bilden föreställer dock Lisas sallad som var hur stor och hur god som helst.
När vi var mätta, eller illamående, åkte vi och träffade William och Viktor och var med dom tills sista metron rullade in på stationen. Det är inte okej att den inte går dygnet runt som hemma men det är väl bara att vänja sig. William gjorde btw min kväll. Han var så sjukt rolig.

Kommentarer
Postat av: Clara

en like på du vet vad! ;)

2010-09-19 @ 10:14:57
URL: http://germaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0