lite problem så där

Kameran var inte med mycket igår men innan den dog tog jag dessa två från båten. På den första är Jenny och Anna och den andra Nathalie.

Idag öppnas portarna för de franska eleverna på St Do, den skolan jag ska gå på. För er som inte vet så är det en vanlig fransk skola vi går på men vi har egna lektioner. Det är en gammal katolsk skola så vissa regler, som klädkoden och ingen ipod på skolområdet kommer bli lite smått jobbiga. Man får inte heller sitta i fönster, på golvet eller på gräset, det kommer bli svårt för mig att hålla mig borta. Vid två dag är det iallafall upprop i två timmar och sen slutar vi. Solen skiner och jag får visst inte ha kort, bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0