i stockholm stad idag


Clara fortsätter att uppdatera som jag vet inte vad! Gaaaaaaaaaaaaaaal1 tjej.
Inga levnadstecken från hon-som-flyttade-till-Paris, så jaa Amina... så här ser det ut i Stockholm i alla fall. Friskt och klarblå himmel. Alla löven är gula, men solen lyste varmt idag och människor flockades på trappan utanför Dramaten med solglasögon, barnvagnar och lattemuggar från 7-eleven. Tvekar inte på att Paris också lever ut nu innan vintern tar tag, men också vi har det vackert här uppe i Norden.

Jahapp. Själv är man barnvakt på en lördagskväll, spåååååraaaaat. Men det är värt, får nämligen en Håkan Hellström-biljett betalad! ;)
Barnen har i för sig gått och lagt sig nu och jag sitter här själv i stora köket och myser galet med en macka(or) och kollar på the O.C., lite vanligt så där.
Men nu ni alla Aminas 7kt mysiga läsare, nu tackar jag för mig. Har svårt att göra flera saker samtidigt och nu ska banne mig Ryan och Marissa kyssas för första gången så nu är det fullt fokus som gäller!

Hade gött och om ni inte har det, kolla vääääääärldens bästa blogg så blire mer än gött. Cya peopleeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0