en sista släng av vad som hänt. en lördag. en söndag.

Låg i sängen hela lördagen och lyssnade på regnet som slog mot mitt takfönster. Det regnade så mycket att en liten droppe slingra sig in och hamna på min friends-skiva.

Söndagen började med att jag och systrarna var i parken.
Jag hade på mig mina leriga converse som gjorde så jag saknade sommaren lite smått. Festival lera är mycket finare än vanlig!
Jag var allmänt död och hade en fin knut från fredagkvällen.
Systrarna flög fram.
Sen var det plugg och mat på Mederic igen. Pannkakorna var mums men Clara gjorde dom inte så mums.
Sen åkte jag, Hanna och Helin hem till Helin och kokade så mycket pasta att det räckte till middag och frukost.
Vi skulle ha disneykväll och hade därför investerat i sötsaker.
Jag hade tänkt mig något i stil med Djungelboken, Snövit, Robin Hood och Alice i underlandet men Hanna och Helin hade andra planer...
Dom var väldigt taggade och sjöng och dansade till alla låtar. Jag försökte ett tag men sen blev jag trött på det, utvecklade ett virus och gjorde mig sjuk så jag var tvungen att sova istället för att se den sista filmen och efter det har jag varit sjuk hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0