uppdatering

Första veckan (vecka 40) var en bra vecka. Det var varmt och jag fick ny mobil på torsdagen. I bilder såg den ut såhär:

På onsdagens håltimma köpte jag, Hanna och Mini macarons och bestämde att hålet skulle spenderas i metron.

I La Defense trodde vi tåget skulle vända men istället åkte det in i tunneln där det stannade. Vi fick lite lätt panik och chaufför var inte så glad men efter ett tag åkte det tillbaka.

På torsdag tog den moppe med Sverige-flagga på. Like.

Tomten var på besök på kemin på fredagen. Mini är verkligen konstnärlig av sig.

Efter skolan var det körsång på Mederic och utanför stod en rosa toalett. Like på den med. fredag kväll sov jag. Skönt. 

Lördagen spenderades med matteboken men på kvällen var jag tvungen att komma ut och då såg jag ut såhär. 

Lekte med Mini och Hanna.

Sen mötte vi Gad, Viktor och William.

Kvällen avslutades på Minis balkong med glass, musik och fin utsikt. 

På söndag var jag i en finfin park med Andreas och solen sken.

Han ville bestämt krassla upp min frisyr från kvällen innan och resultatet blev väldigt intressant.


Det var mer eller mindre första veckan. Mer kommer.

Kommentarer
Postat av: C

åååååååh det känns så bra att du är tillbaka i mitt liv igen!

2010-10-27 @ 11:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0