uppdatering #4

Måndagens bilder är, precis som söndagens, fast på ett minneskort som kameran inte kan läsa så här kommer tisdag, torsdag och fredag. Onsdag var inte kameran med.
Jag och Beata åkte buss från St Do till Mederic med varsin nutella macaron på tisdagens hål.
När vi kom fram fick vi fruktsallad av Micke (kocken).
Sen tyckte Helin det var dags att visa mitt rätta jag.
På torsdagens svenska drev vi lite med Andre. Kommer sakna mumintrollet.
Efter skolan åkte jag och Andreas hit.
Jag hade på mig mina fina skor.
Sen gick vi hem till honom och på vägen såg vi såhär muppiga ut.
Efter en fredag med två lektioner och två prov åkte jag Hanna och Helin till Donken. Platsen bredvid Hanna ekade tom för lilla Mini är och åker skidor.
Jag och Helin körde med varsin fet plus meny.
Hanna tog också i.. för att vara Hanna.
En dålig bild på vad jag hade på mig. Efter donken åkte jag hem för att sitta barnvakt åt mina söta små. Vi kollade på Pippi på de sju haven (jag fick välja film) och sen kom Andreas höll mig sällskap.

Kommentarer
Postat av: Minna

Åh nej.. nu fick jag tårar i ögonen igen..

2010-10-28 @ 19:41:01
URL: http://minnabonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0