HELIN HÄÄÄÄR!!!

HEEEEEEEEJ HEEEEEEEEEEJ PEEEOOOPLE!!!!!!!
jag heter helin och går i minapinas klaass! här i paris dååårååå! Amina lät mig blogga åt henne eftersom att jag fick genomlida väldigt jobbiga saker igår som rubbat mig för livet... HOPPAS DU TAR ÅT DIG AMINA!!! jaa.. juste! amina vill att alla hennes läsare skulla

KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄ KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR!!!

KOLLA EN BILD PÅ MIG OCH AMINA!



puss heeeeej leverpastejj

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg Amina! men bloggen den där helin har länkat den var jävligt random.. helt gaalen tjej de där! puss!

2010-10-16 @ 18:17:34
Postat av: Berfin Nigit

Det var mobboffret Hanna Karlsson som kommenterade, ingen viktig människa så ta bort hennes kommentar.

2010-10-18 @ 00:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0