So full of life and possibly, the most positive fields of energy.

Snyggingar på dansgolvet.
Random, Magda, Rebecca, Minna, Vidar, Wibron och Johanna.
Jag fick en bamsekram av Jordy, åh vad jag saknat honom.
Vidar, Ebba och Astrid.
Söta Alex.
Amanda, Douglas och jag.
Snyggingarna Isolde och Johanna.
Jordy, Minna och Douglas.
Kvällens skönaste bild på Berfin, Jordy, jag, Johanna och Brandon.
Seriösa DJ's.
Magda var söt som socker.
K001iNG4R!
Igår kväll var det fest hos Astrid. Hur kul som helst att få krama alla mina fina igen och dansa hela natten lång till dunkande musik med både gamla och nya vänner. Helt klart lyckad kväll.

Tingsek - World of it's own

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp på face:)

2010-11-08 @ 20:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0