två dagar

I onsdags åt jag middag hos Maja och sen åkte jag till Berfin. Vi mös galet och efter ett tag kom Minna och då mös vi lite till. Helt underbart att få ta igen allt som hänt sen i somras. När det blev för sent för att hålla upp ögonen gick jag och Minna hem till henne och jag somnade på den blommiga madrassen på golvet i det rosa rummet som så många gånger förr.
Torsdag morgon började med ett läkarbesök och sen hamnade jag hos Maja igen. Fick krama Baron, äta frukost och umgås med min fina moster. Mys.
Tåg tunnelbanan tillbaka till Minna och åt frukost nr två. Mackor i Minnas kök tar mig tillbaka till 8an då jag bodde nästan lika mycket hos Minkan som hos mig.
Hos Minna kramade och pussade jag på sötaste Holden.
Donata kom och gick.
Berfin och Minna var lika söta som alltid.
Och Berfin och jag var coola.
Vad skulle dag med Minna vara utan hennes fina egobilder.
Efter ett tag började vi gå mot 60. Genom Humlan och kyrkoparken. Fint.
Vi gick förbi här.
På 60 fick man mysa mer med Minna och Berfin. Sen kom Donata, Thyra, Amanda och Olivia. Hur bra som helst att få träffa dom igen och ikväll får jag krama fler fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0