en kväll med tre fina

Så fort vi kom hem till Hanna började vi laga mat. Eller de gjorde mat och jag kollade på. Jag passar inte riktigt i köket, är mest ivägen.
Helin, Mini och Hanna i köket.
Suddiga snyggingarna.
Mini släppte loss till NRJ.
Helin gillar smör.
Hej vi är heta.
Blås på den varma maten.
Jag i fönstret.
Helin var söt.
Mini var obehaglig.
Mår inte bra av sånt här.
En, två snyggingar.
Sen dukade vi, satte fram ljus och högg in.
Efter maten visade Helin och Mini upp deras dans för oss och jag hoppade ganska så mycket på pilatesbollen. Det blev även lite facebook stalking och prat. Sen kollade vi på Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden innan vi somnade i en hög på golvet.
Frukosten såg ut lite såhär och efter den var myskvällen hos Engberg slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0