När jag var ett barn talade jag så som ett barn mitt sinne var så som ett barns

Packade upp resväskan från London och längst ner låg min kalender bucklig och dammig. Började bläddra och mådde genast mycket bättre. Klotter kan vara så fint och ge så bra känslor. Sånt som hänt och sånt som man har att se fram emot. Myyyys.

Oskar Linnros - 25
Igår dansade ett antal fina vänner på Berns samtidigt som Oskar sjöng på Scenen.. Hade varit helt underbart att få vara med men i vår blir det iallafall Håkan. Och hur fint kommer inte det vara på en skala.

Kommentarer
Postat av: Clara

like på berfin. like på harry potter. like på popaganda. like på konstsim herr kl 17.15. och en STOR like på bilden på oss!

2010-11-28 @ 19:18:27
URL: http://germaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0