en fredag som ingen annan

Thyra fick sitta med under mitt biologiprov och sen gick vi några stycken och åt.
Sen var det ju inte mer än rätt att Thyra fick smaka på en liten bit av himlen.
Sötisen fick sen följa med på studiebesök och efteråt åkte vi hem.
När vi kom hem lyssnade vi mest på det här.
Jag tappade kontrollen. Brittan är bara för bra.
Myran låg först och kollade på mig men sen kunde inte heller hon sitta stilla..
så hon dansade runt runt i mina docs.
Och sen, bara för att tvillingarna var förenade igen, satte vi på oss likadana kläder och rörde oss mot donken och bio. Filmen var inte speciellt läskig. Det som skrämde skiten ur oss var musen som klättrade på väggen i biosalongen. Sen när klättrar möss på väggar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0