det kallas kärlek.

Starbuck är allt bra. Ett stort plus med att bo i Paris.

Igår flög jag hem igen och både Sara och Stina råkade flyga med samma plan och tur var väl det för utan Saras hjälp skulle jag aldrig kunnat smuggla mitt godis genom säkerhetskontrollen, det vägde nämligen för mycket. Lite kul med sällskap var det också trots att vi alla sov hela vägen. När jag kom hem fortsatte jag sova. Sen träffade jag Andreas vilket visade sig vara mycket mysigt. Vi satt på en uteservering med värmelampor och gick runt i mitt kvarter. Idag var det skola och regnet öste ner. Det var väl det som hänt medan internet legat nere. Men nu fungerar det igen och förhoppningsvis fortsätter det så.

Kommentarer
Postat av: Clara

mjau

2010-11-08 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0