borta bra hemma bäst

Internet började strula igen men vad gjorde det när jag hade min Myra hos mig. Vi har inte gjort något speciellt.. lite bio, starbucks, uteserveringar, mycket film och ännu mer mat. Men det har varit perfekt. Hade inte riktigt förstått hur mycket jag faktiskt saknat allt och alla. När vi klev av planet och regnet öste ner ville jag bara tillbaka till Paris, till det jag kände var hemma, men när jag öppnade ytterdörren och den välbekanta lukten som jag innan nästan inte märkt av slog emot mig blev jag helt varm i hela kroppen. Paris kanske är där jag bor för tillfället men Stockholm kommer alltid vara hemma. Nu sitter jag i mitt rum med alla mina saker runt mig och kan inte riktigt förstå hur jag klarat mig i två hela månader. Vill bara krypa ner under mitt täcke och må.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0