bland maskrosorna under trädet

Ååh vilken underbart fin torsdag! Sådana får man inte många av så njuter gör jag verkligen. Var uppe i tid, tränade och tog igen pluggandet jag missade igår när jag so v. Ännu ett plus var att jag kom i tid och sen var det Festival Kollektionen på H&M där jag och Clara slet och rev för att få tag på det vi ville ha. Sedan såg dagen ut ungefär såhär:
Lunchrasten spenderade vi på gräset i kyrkoparken där vi läste till musikprovet som vi hade efteråt. Snälla Agnes satt och förklarade för tröga jag och till slut förstod jag. Tack.
Sedan gick vi (jag, Clara, Clea) ut i kyrkoparken igen och tältuppsättningen började. Jag och Clara köpte det nämligen på H&M-kollektionen till klassresan nästa helg.
För att göra allt lite bättre hade vi laddat upp med jordgubbar som vi åt utanför vårt fina tält.
Tältet var vi ytterst nöjda med! Jag, Claris och Thyris kommer få plats perfekt i det. Insidan hade en varm men hög mysfaktor. Och ja, bättre kunde det inte bli.
Ser var det bara att packa ihop allt igen vilket inte var det lättaste så Clea fick hjälpa till.
Av en slump hamnade man hemma hos denna udda tjej..
under ett parasol på balkongen..
med mumsig mellis.
Det blev en hel del klädtestande och fick med mig lite hem.
Efter det tvingade jag med Clara till solkungen och efter det kändes det rätt med glass i Vasaparken.
Där hamnade vi i utkanten av parken bland maskrosorna under ett träd.
Påväg ut från parken var Clara fin bland blommorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0